سنگ تمام صدا و سیما برای عصر جدید احسان علیخانی-راهبرد معاصر

سنگ تمام صدا و سیما برای عصر جدید احسان علیخانی

شبکه سه صدا و سیما در یک برنامه تلویزیونی با حضور رئیس این سازمان از دست اندکاران عصر جدید از جمله احسان علیخانی تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 26
کد خبر: ۲۳۳۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، ماه گذشته برنامه عصر جدید احسان علیخانی به پایان رسید و برنده فینال آن فاطمه عبادی شد. پس از آن از این برنامه جذاب و محبوب تلویزیونی بازخوردهای مفصلی از صدا و سیما پخش شد و نشست خبری آن نیز پوشش داده شد.

 

امروز نیز مجددا صدا و سیما از شبکه سوم سیما برنامه ای به منظور تقدیر و تشکر از سازندگان و دست اندرکاران برنامه عصر جدید با حضور رئیس صدا و سیما پخش شد و این سازمان برای عصر جدید سنگ تمام گذاشت.

 

با استقبال گسترده مردم از فصل اول عصر جدید، صدا و سیما به دنبال ساخت عصر جدید 2 است و رئیس شبکه سه اعلام کرده که تلاش می کند این برنامه را در زمستان به روی آنتن ببرد.

 

در جریان پخش عصر جدید 1 حرف و حدیث هایی در خصوص آن پیش آمد و انتقاد شد که این برنامه غیر بومی و غیر ایرانی است و با تولید آن مخالفت شد تا جایی که برخی از توقف ساخت و پخش قریب الوقوع عصر جدید خبر دادند با این وجود هوشمندی احسان علیخانی در ساخت عصر جدید و حمایت همه جانبه مدیران صدا و سیما این برنامه استعدادیابی ادامه یافت و به سرانجام رسید.

 

با استقبال گسترده مردمی امروز انتقادات به عصر جدید بسیار کمتر شده است و حداکثر برخی نسبت به نحوه ساخت آن نظرهایی را ارائه می کنند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده